måndag 17 november 2008

Nu ska jag väl slippa...

Efter mina frustrerande försök att slippa Postkodlotteriets eländiga reklam har jag nog hittat lösningen. Eftersom alla bestick inte ligger i TV4 kundtjänsts låda får jag ta till andra metoder. Det finns två att välja på:
  1. Samla alla brev och lägg dem i ett större kuvert som skickas tillbaka till Postkodlotteriet. Skicka en gång om året, ofrankerat, så får de lösa ut brevet. Glöm inte att skippa det där med avsändaradress!
  2. Kontakta NIX - adresserat och registrera dig så slipper du nästan all adresserad reklam. Kostar ett porto.
Jag valde alternativ 2, då kanske jag slipper lite låneföretagsreklam också. Alt 1 hade varit skoj tyckte jag tills jag insåg att mitt namn kommer att stå på vartenda papper i kuvertet. Vem vet vad TV4 skulle ta sig till i det läget.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: